Raindrops keep falling on my head.



Snacka om ett funktionellt paraply.

Kommentarer
Postat av: Davida

Är det nån som klarar the day after tomorrow så är det hon

2008-10-20 @ 13:14:55
Postat av: Petra

hooola!



Jag har hört rykten om att det kommer fint folk till Lund nästa vecka.., tyvärr kommer jag att vara i Karlstad tisdag - söndag. Har hemtentainlämning måndagen den 3:e, så det är nog bäst att jag håller mig borta, skulle vara omöjligt att plugga när det är tre så sköna brudar i närheten,, haha! Men om ni lovar att ta god hand om min säng (den är go!), så lovar jag att bjuda på en öl på måndagen när jag lämnat in tentan!



Deal?



Kram Petra

2008-10-20 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0