Nattljusolja.

Moooaa, vad Werther's Original är sjukt gott! Beroendeframkallande, indeed. Jag är hemkommen från simhallen, de små var duktiga idag.  Funderar fortfarande hur hur framtida helg ska läggas upp. Jag vill göra allt förutom att sitta här i Jönköping och plugga B2B Marketing. Känner mig överenergisk! Kan det bero på de inköpta supervitaminerna (eller hög på Werther's, man vet ju aldrig)? I såna fall, kan jag verkligen rekommendera dessa vitaminer: MultiKvinna. De innehåller nattljusolja! Bara det innebär ju hi tech-vitaminer. Man kan ju ställa sig frågan: vad är nattljusolja? Jag älskar kosttillskott, jag tror verkligen på att allt från Hälsokost fungerar. Mer vitaminer åt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0