Meet me at Mary's place.

Jag har gjort världens fynd! Åtta stycken Bruce Springsteen-skivor (varav minst tre är dubbel eller trippel-cd) för 400 SEK. Min cd-samling ökade radikalt, och detta tack vare min gode vän Jonatans kusin! Hans kusin blev religiös för ett par år sedan och bestämde sig för att göra sig av med alla materiella saker i hans liv och flytta till USA. Så Jonatan shoppade loss! Men lyssnar inte så mycket på Bruce (vilket är obegripligt för mig), därför fick jag köpa hur många skivor som jag ville. Underbart! Tack Jonatan!

Kommentarer
Postat av: camilla

vilket bra kap! jag vill göra ngt liknande. men inte bruce då, så bra tycker jag inte att han är :)

2008-10-07 @ 23:41:20
URL: http://cammen.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha. du är en medelålders man.

2008-10-08 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0