Lite.

God afton. Så, nu ska jag ta tag i att tvätta och packa ihop en bra kombination av kläder till helgens resa. Imorgon bär det av mot sydligare breddgrader - Lund! Datorn lämnas på detta bord i Jönköping, därför så kommer det vara ganska lugnt på kompanjonfronten. Jag längtar tills imorgon! Det ska bli bauutaskoj att hänga med en massa goa vänner! Hej, jag är fjorton!

Apropå fjorton, jag förstår inte varför jag har en tendens att blogga när jag inte bör det. Som inatt, men nu när jag läste det själv med nyktra ögon så var det nästan lite gulligt, det får stå kvar. Det borde du prova, skriva i ett kollegieblock när man kommer hem berusad, det är alltid spännande att läsa nästa dag.

Nu! Marsch mot tvättmaskinen (min gud, vad tråkigt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0