Stannar här.

Inget flyt med föreläsningar alltså. Intermediate Macro-kursen har ställt in tre föreläsningar nu under en väldigt kort period. Man blir matt! I fredags skyndade jag mig till lektionen, så meddelar tavlan cancelled due to sickness. Det positiva var att jag kom hem lite tidigare. Jag och mamma drack glögg och åt pepparkakor. Vi tänkte ju åka på en sista minuten-resa i december, men nu blir det inte så... pappa verkade så tjurig (han är ett barn) även om det var han som kom med idén mor-och-dotter-tripp. Så jag frågade: men ska inte ni två åka, som det var tänkt från början? Jag kan vara kattvakt.
Han grubblade lite. Om det är lugnt för mig? Ja. Så, nu åker alltså de till värmen, jag är hemma och har tillgång till bil (ja! ja!) och ska ta hand om Filippa. Det känns lite tråkigt att missa Marocko, men det går ju att fara dit senare.

Två dagar i Växjös simhall. Övernattning i en gympasal (det fanns ringar och all utrustning för gymnastik. Jesuzz, vad ovig jag är!). Simmarna var duktiga! De slog personliga rekord och kämpade på bra, jag kämpade på bra. Igårkväll var jag helt slut i huvudet.

24 november - en månad kvar till dopparedagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0