Mind the gap.

Den 7 januari drar jag, mor och far till tunnelbanans moder - London. De har en tur- och returbiljett, jag nöjer mig med en enkel. Gaaaah, det blir spännande! Men först är det juletider och såna där grejer som bara gör att tiden försvinner. Vart? Kommer aldrig åter. Jag planerar att köpa ett sånt där adventsljus som man tänder varje morgon och som eldar upp en dag. Det låter läskigt, eller hur? Men jag tror att det är gött med nedräkning till julafton!




Kommer ni och hälsar på mig i vår?  

Kommentarer
Postat av: Petra

London! Jag kommer!



och jag ska också köpa ett såntdäringa ljus.., MYS! Här ska det jul-överdoseras!!! Första julen hemma på tre år, så nu jäklar! Luciatåg, julkonserter, pepparkakor, tomtebloss, glögg.. BRING IT ON!

2008-11-20 @ 22:25:16
Postat av: ekot

me too!! jag kommer med! och jag älskar också jul!

2008-11-20 @ 22:52:20
Postat av: maria

haha, du vet ju mina planer... 7 januari!

2008-11-21 @ 07:23:54
URL: http://trumpetklister.blogspot.com
Postat av: victoria

Ska du flytta över till London? Tell me mikaela!

2008-11-21 @ 12:28:16
Postat av: Davida

Jag blir lite sorgsen även om det bara är ett halvår

2008-11-27 @ 13:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0