&.

Det är sådär kallt och klart, solen lyser, frost. Vi gick upp fem imorse, jag tog tåget klockan sex, är framme här i Jönköping för att ha föreläsning nio, den är inställd. Man kan ju bli matt. Visste sedan igår eftermiddag att den var förflyttad, men kunde inte boka om biljetten, därför är jag uppe tidigare än tuppen och hans fruar. Jag behöver mer kaffe. Detta finns i mitt kylskåp (och det är dessvärre sant): ädelmjukost, champinjonmjukost, äppelmos, hallonsylt, halv gurka och en whiskeysås. Katastrof! Borde verkligen handla mat...

Dagens uppdrag: till skolan och skriva ut en rapport, åka till Ryhov Sjukhus och lämna den klara rapporten till vår kontaktperson, leta julklappar, handla mat, (äta mat?), träna och sen inga mer planer. Har du något förslag för kvällen?



Åh, jag vill ha kaffe. Starbuckskaffe.

Kommentarer
Postat av: Hannelore

Tja, nån kväll kan du ju komma och hälsa på mig! Jag kan inte lova dig snorgott kaffe, för min apparat är av en pendlande kvalitet men what I can do....är att klä ut mig till starbucks kines medelst mjölkmustasch. Han var söt. Hej då ludentå/ Bananen:D

2008-11-17 @ 13:49:04
URL: http://thehanoi.blogg.se/skokartong
Postat av: Hannelore

Tja, nån kväll kan du ju komma och hälsa på mig! Jag kan inte lova dig snorgott kaffe, för min apparat är av en pendlande kvalitet men what I can do....är att klä ut mig till starbucks kines medelst mjölkmustasch. Han var söt. Hej då ludentå/ Bananen:D

2008-11-17 @ 13:49:18
URL: http://thehanoi.blogg.se/skokartong
Postat av: mala

hehe gissa vem som drack starbucks förra veckan ;)

AVIS?

2008-11-17 @ 18:39:10
URL: http://nasigoreng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0