Vindens skugga.

Visst känner man sig konstigt tom när man precis har läst ut en bok? Som om man säger hejdå till nära vänner. Jag låg och lästa till sena timmar inatt, därpå gick jag upp lite efter åtta imorse för att få läsa mer. Jag har suttit ute på balkongen och varit helt trollbunden av berättelsen. Vindens Skugga (2001) av Carlos Ruiz Zafón. Spänning från första till sista sidan. Vilket mysterium sen. En boksuccé i Spanien, men även storsäljare kan vara bättre än vad man från början tror. Läs den (det har jag gjort istället för att studera ämnet finansiell planering... ska börja nu)! Här hittade jag en kort recension från en som också gillar romanen skarpt.

image114

Kommentarer
Postat av: maira

du, du är inte ensam.. jag älskade den romanen, skarpt!!!! åhhhh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0