Time to say goodbye.

Igårkväll samlades vi en hel drös från klassen och spelade volleyboll vid Vätterstranden. Kul! Korvar grillades med, och även om de flesta ramlade av grillen ner i sanden så var de ätbara. Sommaren är här! När man kollar ut över vattnet känns det som om att man befinner sig på någon grekisk ö. Underbart. Jag önskar också att jag verkligen var på en grekisk playa: bada, äta en sallad med massa fetaost, studera grekisk arkitektur, köpa handgjorda sandaler av en gammal go grek...

image115
Jag tror att han hade tillverkat de ultimata gladiatorsandalerna.


Detta blir förmodligen min sista natt i Jönköping i denna lägenheten. Det känns lite vemodigt. Jag och lägenhet B301 har varit ett fint team och jag trivs bra i min lya, men samtidigt känner jag att det är dags att gå vidare. Så förbannat tråkigt att packa ihop alla prylar bara. Jag kommer nog att bo i Ulricehamn i cirkus (någon som använder det uttrycket numera?) två veckor, sedan åker jag (och mina viktigaste ägodelar) till P. Sedan kommer jag tillbaka stan till hösten, sedan London, därefter kandidatuppsats nästa höst. Sen... aaah! Den som lever får se. Ta ett seriöst arbete? What? Betala tillbaka till csn. Mm, känns bra.



Kommentarer
Postat av: Lisa Johansson

Hej hej mikaela!! Tänkte bara informera dig om att jag också bor i trappuppgång B lgh 301 :D fast i skövde då :P intressant va?? :D
kram kram

2008-05-15 @ 21:07:26
URL: http://blindpew.blogg.se
Postat av: Mikaela

Oj, vilket sammanträffande, cooooolt!

2008-05-16 @ 10:22:08
URL: http://kompanjonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0