Hallo aus Berlin.

Jag, Helena & Matilda har gjort små videoklipp till vår redovisning om tyska företagsformer (kul ämne, eller hur? Dödsdömt). Vi ska ha en presentation inför klassen på onsdag. Hur ska man berätta intressant om olika företagsformer som finns i Tyskland? Jo, vi tänkte oss ett TV-program med inslag samt en expertjury (alla personer spelas av oss dock). Filmningen gjordes i Stadsparken, hahaha, så löjligt, men sköj. Presentationen kan antingen bli en flipp eller flopp.

Åh, jag måste bara berätta: igårkväll hade jag och Eva-Karin filmkväll. Mannen Som Kunde Tala Med Hästar (jag hade inte sett den ännu, för min DVD-spelare är kaputt. All teknik är emot mig!). Jätteklichig film och vi mobbade den ganska mycket, men ändå satt vi där och lipade när Scarlett var ledsen. Scarlett Johansson i ung ålder ser ut som Hanson-bröderna! Det är inte ofta som man anordnar en seriös filmkväll ändå. Chips, godis, filtar och en go lockhårig brud: ambitiöst och mysigt .

image110

Kommentarer
Postat av: ekot

en fin kväll i sanning! tack!! scarlett ser även ut som favoritkillen i tredje kotet från solen. hoho nu kom jag å tänka på den där drömmen du hade om scarlet.

2008-05-05 @ 23:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0