Filippa.

Jag är inte en så duktig djurägare. Min gamla katt (12 år! Alltså en pensionär i kattår räknat) blir mest omhändertagen av min kära mor, men idag fick jag ett ryck och var jättego mot Filippa och pysslade om henne som en annan kattälskare (inte jag). Hon är en väldigt go katt ibland. Observera ibland. Jag vet inte riktigt hur det ska gå vägen, men i sommar måste hon vara hos mig och P (vet du om det, Peter? Ledsen för din allergi alltså...) i Trollywood när mamma och pappa ska på semester. Jag är rädd att hon kommer att dö av chock. Hon har aldrig varit på något annat ställe än hemma och hos mormor. Vilket äventyr för gamlingen, va?

image120

Modell: Filippa
Fotograf: Camilla

Kommentarer
Postat av: anna

sssssamona

2008-05-30 @ 02:19:49
Postat av: victoria

Åhh sötnos Filippa!

2008-05-30 @ 18:03:41
Postat av: malin

naaw.. samona!

2008-05-31 @ 23:40:57
URL: http://nasigoreng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0