Antonio?

Så, nu sitter jag här. Fredagkväll. Tränat och varit en stund på Piren och njutit av en mycket god öl och sällskap (synd E-K att det blev så knäppt med tider! Vi tar igen det!). Tanken var att jag skulle packa ytterligare i afton, men jag fastnade framför skärmen. Last night in Dalvik, borde jag ha någon sorts ceremoni här hemma i min ensamhet när klockan slår midnatt? Tända ljus och grejer?

Åh, ibland undrar jag om alla drömmar kommer att slå in. Jag vill verkligen ha min utomhuspool vid ett hus i Frankrike eller Italien. Och en liten vindruveodling. Men mest poolen. Än så länge finns det tid. Men så fort som tiden går nuförtiden, hjälp, jag hinner inte stanna upp och tänka. Fokusering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0