Uten kullsyre.

Gud? Gud, jag är så trött. Får inte in orden i mitt huvud. Och klockan är inte ens mycket. Det känns så dödstråkigt att sitta och plugga tyska affärsbrev när halva klassen har fått sommarlov. De som läser engelska hade sin sista tenta igår! Nu är det vi tappra själar som läser spanska, franska och tyska (varför, varför?!) kvar. Min frihet börjar tyvärr inte klockan 13 som jag först hade trott, utan pinan börjar klockan 14 (tentan = The Tenta) och slutar fyra timmar senare - alltså, kl 18:00 på torsdag är det LYCKA. Ändrade planer, så jag ska börja jobba på måndag redan. Mycket spännande! Men innan dess ska det bli en god helg med avsked (Jönköping) och reunion (hemstaden) och flyttning (Trollywood). Det känns så konstigt att man inte kommer att träffa många godingar på 1 år! Helt knäppt! Helena åker till andra sidan jordklotet i juli, Jessica & Matilda också, så kommer de tillbaka nästa sommar. Får läsa deras resedagböcker och drömma mig bort.


 

Kommentarer
Postat av: malin

Men du får ju iaf vara P och göra körv!
Hihi

2008-06-03 @ 23:11:30
URL: http://nasigoreng.blogg.se
Postat av: Helena Sundman

Haha! kul, sökte på tyska företagsformer eftersom mitt liv är så otroligt spännande just nu... å då dök din blogg upp som tredje träffen, coolt :) Så nu fick jag en skön liten paus:) men ska väl återgå till att leta efter vad GbR är för någonting... Kram

2008-06-04 @ 17:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0