Törr semla.

Yyy! Jag är så trött att jag inte vet vad jag tänker. Ska gå hem strax och inte göra något vettigt alls. Fast jag borde. Göra massa saker. Men idag finns det ingen styrka i mig. Har varit motiverad och hurtig hela januari ut, men igår tog det stopp. Jag tror att det beror på att jag har mens och är så jäkla tjurig! Jag hoppas att det beror på det iallafall. Det har ju varit en go helg och allt annat är bra, men just nu känns allt bara för mycket.

När jag är på dåligt humör så har frisyren också en usel känsla. Jag funderar seriöst på att klippa av allt. Hm. Håret är torrt, semlan var torr och huden är törr som fnöske. Jahoooo. Februari i ett nötskal.




Men guuu' förlåt att jag är världens olyckligaste idag (jag menar, sjunger inte han den där jobbiga 'cause you had a bad day?), det finns ju trots allt vissa ljuspunkter.
Tentan: klaraden den!
Ostkupa: funnen och inköpt!

Snart så har jag internet hemma på skrivbordet (i överallt, eftersom det är mobilt, så coolt, så coolt! Ja, jag är helt fascinerad) och då kommer ni inte undan mig. Vi ses!

Kommentarer
Postat av: maria

du, grattis x 2! du ä'r ju helt grym va!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0