Seriösa beslut.

Jag känner mig ofta som en medelålders man när jag lyssnar på Bruce Springsteen. Det är gött. Nästan så att jag vill ha en cigarr att puffra rök med. I sommar - då ses vi i Barcelona, jag och Bruce.

Öh, måste bestämma mig i stora frågor inom snar framtid:
- säga upp lägenheten eller inte.
- och i så fall, hitta en ny till hösten.
- sommarjobba i Olso eller någon annanstans som verkar skoj.
- och i så fall, hitta en lägenhet där.
- välja valbara kurser till hösten.
- hitta en lägenhet i London till nästa vår.

Tänk vad många flytt fram och tillbaka. Jag blir knäpp! Prio 1: bestämma om nuvarande lägenhet. Grejen är den att jag gillar mitt boende, men har inte tänkt att stanna i stan i sommar, och då står den här och drar pengar ur min stackars plånbok. Måste säga upp den nu i februari för att det ska löna sig. Det är den 20:e idag... Beslutsångest. Dryg grej att hitta en ny till hösten för endast en ynka termin.

Roligare saker finns det att fundera på. Till exempel Ekonomistyrning. Not.


Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hitta en lägenhet i London nästa år låter som en underbar idé det funderar jag också på :)

2008-02-20 @ 12:17:48
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: maria

hon i rött är margareta på körskolans dotter.. haha, skvallrig jag är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0