Och smutsen är väck.

Tvättar för fulla fickor (vad är det för uttryck som jag letar efter, för fulla...?) Det är extra kul idag,eller mindre tråkigt, för nu har jag äntligen provat ett sköljmedel som jag har varit besatt av länge. Sweet almond oil. Doftar ljuvligt. Mmm, jag älskar att överanvända sköljmedel. Vilken underbar produkt.

Snart kommer P hit, och sen blir det bio med de andra. Frågan är: hur ska 6 personer enas om en film? Jag vill se Juno eller Försoning.

Cilic bang BANG och smutsen är väck.
Undrar hur många ggr vi har sagt denna fras...?

Kommentarer
Postat av: camilla

MUGGAR.

lita på rosa

2008-02-08 @ 21:44:34
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: Malin

Jaaa, jag älskar meeed sköljmedel!
Jag har den där andra som ser ut som baileys.. den är underbar!

2008-02-09 @ 15:07:42
URL: http://nasigoreng.blogg.se
Postat av: maria

men det är ju så sant! ääh.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0