Lykke Li.

Men tja.
En mini-lecture som det så fint kallas, har jag och Peter i min grupp hållit i idag. Competitive advantages. Det kändes helt okej. Såååå skönt att denna grej är över, med rapportskrivande och allt. Har tagit en massa tid. Vad sällan som man redovisar nuförtiden (aldrig), borde man göra oftare, mest för att öva. Jag är dålig på att uppdatera skrivandet här känner jag. Men det går ju i vågor. Imorgon ska jag ta sovmorgon, mmm, jag längtar. Inga föreläsningar. Dock ska jag se till att plugga aktivt. På fredag är det dags för konsert. Här, i Jönköping. Bongo Bar. Lykke Li. Det kan nog bli gryymt. Och på lördag kommer två godingar hit till mig. Jaa! Har lyssnat på Soundtrack Of Our Lives ikväll. Det var ju inte igår! De är bättre än vad jag tänker. När vi åker till Åre så är de också där och uppträder. DÅ SKA VI SE DEM! Det ska bli underbart kul. Nu, mot tvättstugan (jag tänker att det bor en liten tomte där, men som gömmer sig så fort som ´han hör mina fotsteg. En vacker dag ska jag hitta honom. Men har inte så lång tid på mig, för idag har jag sagt upp lägenheten!).


Kommentarer
Postat av: maria

nej, oj! men vart blir det nu då? ååh... berätta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0