Listan för 2007.

Hey, jag kom på att en lista för 2007 bör skapas, lite sent omsider men ändå . I brist på fantasi tog jag en del punkter från förra årets. Så här blir det:

film: Den enda rätta: The Departed (behöver jag påminna fler gånger att jag är besatt?)
bok : Jag trodde att jag skulle kunna gå emot strömmen: Stieg Larsson-hysterin. Men icke. Så bra! Samt en bok av Paulo Coelho som heter Zahiren.
serie: Grey's Anatomy. Kan Californication bli den nya 2008?
resa: Ja, det var den där som vi gjorde i höstas.
plagg: Oj, den är svår. Inte är det ett Barkinslinne iaf (ett linne i slapp model som vi blev kära i under Australienvistelsen, men sen visade det sig att de blev överslappa, tänk fladdriga jazzbyxor, fast på överkroppen, huuh). Jag kan inte komma på några kläder som jag äger. Mina thaibyxor.
fynd: Alltså, som jag fyndade i Asien. Det går inte att säga 1 grej! Hela hösten bestod av fynd, mmm.
pryl: Jag gillar min Amilo som är en bärbar liten vän.
fest: Nu när jag tänker på'et: kanske nyårsafton 06-07 kvalar in på förstaplatsen. Eller kvällarna på To Koh Beach när alla var galna.
skönhetsprodukt: Clinique 3-stegs-serien. I love it.
smink: Lancômes Adaptîve gör fejan jämn.
låt: Det är faktiskt Kleerup feat. Robyn - With Every Heartbeat. Åh, den kom nog redan 2006, men för mig var den bäst hela året.
skiva: Feist - The Reminder är ett stycke bra musik.
bästa upplevelse: Fallskärmshoppning i Queenstown på Nya Zeeland (wiiiie, så härligt!) och Disneyland i Hong Kong.
(sämsta upplevelse): Det är en av de dagarna när jag var bakfull och ledsen i mars.
uppfinning: Ron. Kommentar överflödig.



                      

 



 

Kommentarer
Postat av: camilla

hoho...det här var kul och jag gillade bilderna med. även om det bara är bilder. men det var sköj.

you go girl!

2008-02-11 @ 20:57:19
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: anna

jag använder mina barkins hejvilt här. men haha, jazzbyxor.

2008-02-11 @ 22:16:35
Postat av: maria

departed mikaela? nää. jag avskydde den! men du e go!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0