En dag fylld av händelser (vilken boktitel, va?).

Vilken händelserik dag! Började ganska slappt då jag och Peter i min grupp skulle skriva ihop ett litet arbete inför en mini-lecture som vi ska hålla i. Men fick inte jättemycket gjort, roligare att kolla på deras nya fotografier för deras företag. Kolla här på dirigo fashion's hemsida. De gör grymt snögga produkter.

Sedan for jag och Helena till A6. Mitt uppdrag: köpa multifunktionsskrivare. Mission completed. Vi var aktiva kunder som ställde tusen frågor till försäljaren på Elgiganten. Dock var den lite dyr för mig. Efter det gick vi till PC City, och där fanns samma skrivare, men till ett bättre pris. Ja! Men då var den slut på lager, därför tog vi prislappen och gick tillbaka till Elgiganten och fick den för PC City:s pris (eftersom den här underbara uppfinningen prisgaranti finns). Vilket kap! Den är stilig och ja, multibra - 3 saker i ett liksom. Scanner, skrivare och kopiator + ger utmärkta fotoutskrifter (se vad jag har påverkats av försäljarsnacket!). Mmm. Tack Helena för dina kloka råd!

Och... dadaaa, ett till stort köp idag. En soffa! Alltså, en soffa! En mjuk och härlig sak. Ska hämta den imorgon. Nu meddelar jag glatt: välkommen hem till mig och sitt. Det är ju inte varje dag som man köper en soffa liksom (första gången för min del). Sedan spinnade jag och kusin på Friskis. Nu är jag hemma och har kollat Grey's Anatomy och beställt biobiljetter. Men oj, har inte sett serien under hela hösten. Vad har hänt? Hänger inte med alls. Är George och Lizzie betuttade i varandra?

Åh, jaoo, jag har köpt en jacka från Twist & Tango som jag har varit lite besatt av ett tag. Alltså sjuuuukt, rea på reapriset. Kostade nästan inget. Jag tror att du tror att jag är galen. Shoppinggalen. Men jag lever inte över mina tillgångar. No no. Jag är ganska ekonomisk, tro't eller ej. Men det är ju kuuul med nya grejer.

Pinsamt att erkänna. Men gissa vad jag är besatt av (man är ju alltid besatt av något/någon)? Ett spel på min goa mobil. Lumines Block Challenge. Jag måste  (tänk: tvångstanke) spela varje kväll innan jag ska sova. Detta är inte likt mig, jag är inget fan av datorspel, playstation eller liknande. Men detta, mama, jag får inte nog! Nu är det en jäkligt svår boss som är omöjlig att vinna över. Ska nog spela snart... aaah. Det är lite jobbigt för jag drömmer om dessa fyrkantiga saker, hur jag ska lägga dem för att bli bättre.

Godnatt.

Lumines, here I come!

Kommentarer
Postat av: camilla

gud vilken fin jacka hörru.

godnatt

2008-02-14 @ 00:31:40
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: anna

vad äre för soffa?

2008-02-14 @ 10:03:14
Postat av: Mikaela

Tack!
Den som kommer på besök får se...

2008-02-14 @ 15:07:59
URL: http://kompanjonen.blogg.se
Postat av: maria

vad kul! jag kommer....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0