Carmina Burama.

Godmorgon,
jag är trött och har ont i benen, fast känner mig glad ändå. Ska ta en promenad till skolan och träffa min projektgrupp i biblioteket. Funderade en stund på att ta med en termos med kaffe (istället för att köpa en mugg i caféterian) men hur gör man då med mjölken? Ha i en liten burk bredvid? No no. Det läckte banan igår, det får vara nog med blandningar i väskan.

Jag efterlyser en CD: Sahara Hotnights, deras första. Jag kan inte komma på vem som har lånat den. Är det du? Den är nämligen signerad. Jag skulle bli glad om den skyldige hör av sig. Det kan vara min käre far... Hm.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag har Sahara Hotnights första! Fast jag har inte din, solly, min är osignad och trist.
Vad ska du ha den till? Lyssna eller sälja?

2008-02-19 @ 09:05:24
URL: http://nasigoreng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0