Äggsnack.

Hemma på ett väldoftande ställe; tvätten hänger överallt. Jag har gått till konkurrenten Sense och tränat box idag. Det känns lite konstigt att svika Friskis, men Elin kunde inte komma, så då fick jag prova att boxas med Malin istället. Kul! Men åh herre min skapare, mina ben! Jag har redan träningsvärk. Vill inte tänka på hur ont det kommer att göra imorgon. Jäkligt ont. Ändå att jag gillar F & S:s pass mer.
 
Ätit 2 perfekta ägg. Jag vill ha mer! Det är såhär va: jag älskar kokta ägg. Får inte nog. Anna & Camilla var helt förundrade och lite smått avskräckta i Nya Zeeland när jag åt ägg till frukost varje morgon. 
Camilla: Jag förstår inte hur hon kan äta det utan någonting till?
Anna: Jag fattar inte hur hon kan tycka det är gott!?
Båda: Vi fattar inte hur du kan gilla ägg så mycket?! 

Så tog de en sked yoghurt istället.

 Det är helt statistiskt sett en god och populär produkt (vad heter det? matbit? jag har blivit überpåverkad av managementsnack, så allt är product eller service i mitt huvud). Varför äter man i så fall annars ägg i otroliga mängder under högtider? Men jag vet inte, kanske dumt att koka ett par till... det här med kolestorol är obegripligt för mig.


Kommentarer
Postat av: camilla

sicko

2008-02-18 @ 20:31:14
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: maria

jag håller på dig! ägg är nog världens bästa uppfinning...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0