Maybe it's Maybelline.

Shit balula, vad jag mår illa! Jag vet inte om det beror på ett alldeles för hetsigt intag av russin eller bara allmänt. Visst är det sjukt hur många russin man kan käka upp under en minut? Inte bra.

Jaaa, nu är det imorgon och fredagförmiddag som jag har kvar i Jönköping (City of God?). Det känns så himla skumt! Mitt avslut på min utbildning här blir alltså en Swebusresa till Göteborg? Jag fattar ingenting! Skolan är inte klar, men planen är: London vår, Göteborg höst, X-stad nästa vår. Kvällens plan är att göra klart en powerpoint och öva inför den sista presentationen imorgon. Men tyvärr läser jag lite bloggar istället (och intar russinjäklor). Om en vecka är det julafton. Det blir mysigt. Ett problem återstår: julklappar = köpa. Jag vet inte vad jag ska skriva om, tududuu, grejen är den att oftast när jag ger mig i kast att blogga är jag lite dryg och en aning negghumörig. Det är när man har något att klaga på som man vill skriva, eller hur? Eller när man är jätteglad! Det känns som om hela min personlighet är som en loop - Upp och så ner en snabbis för att vara neutral, sedan jätteupp och lite åt sidan. Man vet aldrig. Jag älskar när jag får jätteupphumör - då snackar vi om en effektiv och snäll person, men när jag blir deppig då är det inte enjoyable att hänga med mig. Och jag önskar att det går att ändra! Jag vill alltid vara på topphumör. Hur gör man? Eva-Karin?

I lördags var det en kul julfest hos Jennifer. Hon är så duktig! Fixat julmat, lussebullar och ja, allt som hör till jula'. Det är det som känns så knäppt också, var det sista gången som man träffade en del goa? Jag åker dit, en annan åker till andra sidan jorden för att plugga. Det är... sorgligt. Men som tur är så finns facebook! Hohoho.

Mina vänner, det är dags att ta tag i packning (det som jag önskar mig mest i juklapp: en flyttgubbe som alltid finns till min tjänst) samt den här presentationen.

Kommentarer
Postat av: matilda

Asså jag bara älskar din blogg..du är så jäkla rolig!

kramar!

2008-12-24 @ 22:22:57
URL: http://probablylostintheworld.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0