Endast 34 V Lamp.

En sak som jag avråder dig från att önska dig i julklapp: Telia fucking mobilt bredband. Varför? För att det är en sjukt jobbig liten dosa som kopplar upp, ifrån, ibland upp, men oftast ifrån (Anslutningen misslyckades). Vilket i andra ord betyder en frustrerad person som försöker använda Internet.

Denna vecka är jag katt- och bilvakt. Imorse åkte jag astidigt från Ulricehamn för att komma i tid till en föreläsning. Som är inställd, jippooooo. Segt, men ända ljuvligt att ha bil i en hel vecka! Och idag är det en månad minus en dag som jag åker till London, ho ho ho, ska förbereda snart. Oh!

Vill tacka Jonas för Spotifyinbjudan. Det är ju i sanning en underbar innovation! Nu ska jag leta mer julmusik...

Ska också försöka att göra bloggen lite mer aktiv, men det är svårt i dessa tider (lågkonjunkturen, kan man alltid skylla på). Det som jag ville säga med detta torftliga inlägg är: bojkotta Telia mobilt bredband, oavsett vilka erbjudande de lockar med. Tro mig, ett år med den vita dosan kan få vem som helst att slita sitt hår!




Kommentarer
Postat av: mala

ÅHHHHH

Jag vil med ha en inbjudan!

Love Spotify!

2008-12-08 @ 21:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0