Let it snow, let it snow.

Det snöar så himla mycket idag! Jag får värsta julaftonskänslorna. Åkte på ett ställe som heter Trillevallen tidigare idag, det kändes nästan som om man surfade istället för att snowboarda (?) när det äyr så mycket mjuksnö i  backarna. Härligt, men kallt! Sista gången som jag tog liften upp klantade jag till det... åkte in i en stor stolpe och liftbygeln bara smällde till. Smärta! Annars har det inte skett några skador alls (inga stukade fötter, jaaaaa! Förutom sjukt blåa knän). Imorgon tar vi nattåget tillbaka till Jönköping. Lite segt... men sedan far jag vidare till Kalmar för att ha en helhelg med ett gäng goa brudar. 

(Jag vet inte riktigt när jag ska plugga och annat nyttigt, men det kommer, det kommer...)

Letar så smått efter sommarjobb. Pust och stön. Det finns så många valmöjligheter. Trollhättan, Oslo, Afrika? Jag blir knäpp.


Kommentarer
Postat av: maria

afrika!? hur hur hur? kul!

Postat av: anna

göteborg!!!

2008-04-08 @ 11:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0