Bastu.

Det blev inget direkt avslut i förra, var tvungen att kila iväg till bussen. Jag var på ett kontaktsamtal med en från SEB, pratade om ditt och datt. Han var väldigt trevlig och skämtsam. "Så Mikaela, berätta, vem är du?"  Svår fråga. Hur ska man börja? Jag minns inte riktigt hur jag sa, men att jag är positiv och passionerad och sånt trams flög nog ur min mun. Samtalen är egentligen 20 minuter, men eftersom jag var sist ut så pratade vi i knappt 40. Sedan fick jag ett ryck och gick och köpte ett par svarta skor (pumps?). Nu är jag hemma och kollar dystert på alla ouppackade väskor. Snart ska jag träffa Eva-Karin och då ska vi fika eller något, jag vet inte riktigt vad bruden har tänkt sig. Imorgonkväll tänkte jag anordna en sushikväll. Ska skriva en inköpslista och därmed basta.

Apropå basta - vi besökte Holiday Club uppe i Åre som har en underbar Sauna World. Alla sorters bastuar; kalla, varma, torra, eukalyptusdoftiga... och en isvak! Åh, framtidsdrömmar: pool och bastu i ägo.

Saunaworld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0