255 g/m

Fick en så stor längtan efter att simma imorse, så jag åkte till simhallen. 50-metersbassäng, gött. Nästan inga gäster. Jag delade en bana med en till, sedan när hon gick var jag helt ensam. Väldigt skönt, känner mig ganska stark i kroppen. Tyvärr inte som forna tider på gymnasiet. Denna vecka är min hurtighetsvecka no. 1. Träning varje dag. Jag vet inte vad jag ska gå på för pass imorgon dock, och om jag kommer att palla; ikväll blir det nämligen utgång (äntligen!) på Club Caj. Lite nytt på sommarjobbfronten, men samtidigt very unclear. Alltså, jag tänker inte ringa till ICA Maxi oavsett vad som händer. Förra sommaren bestämde jag mig för att det var sista rycket på ICA-koncernen. I will not go back! Det var ju ett helt okej jobb, men nej, någon måtta får det finnas. Har precis gjort en paj. Jäkligt go om jag får säga det själv. Lite broccoli, fetaost, tomat, pinjenötter och vóila! Vi ska skriva ett CV till tyskan. På tyska givetvis. Jag får ju panik (jag har inte tid att skriva ett låtsas-CV på ett främmande språk när jag behöver ett jobb på riktigt!). Ska ta tag i det alldeles strax.

Åh, jag blir så glad när man lyssnar på band som man hade glömt bort, som är jättebra. Dagens: The Embassy. Passar perfekt till en solig dag i april. Klichéer är faen underskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0