Van the Man.



Den bästa filmen just nu. The Departed. Och för att inte tala om den underbara, bästa låten Comfortably Numb - Roger Waters, Van Morrison & the Band. Har lyssnat på den, ja, alldeles för mycket denna veckan. (Kommer i slutet på trailern). Får inte nog! Bästa covern. Jag vet inte om man kan kalla det för en "killfilm" (för ja, det finns ju kill- och tjejfilmer), men gud, jag älskar att den är... brutal. Och DiCaprio - årets roll. Ja, om du inte har sett den, se!


För övrigt kom jag hem från Kåren precis. Är oerhört trött och har mensvärk. Trevligt värre. Dock har kvällen varit trevlig ändå. Inte überskoj, men trevligt umgänge och stämning.

Jag saknar.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0