tuuu.

har kommit fram till en massa bra slutsatser. om livet och allt annat. Faan vad ont det gör i fötterna. Giock barfota ahem, skorna var för jöbbiga. Varje gång som jag steg i något vasst tänkte jag på malins visdomsord: tänk på ondskan. och det funkar! hellore en sten än en käftsmäll, eller what do you say? JAg tror attFa jag är helt borta. Just nu, right here right now. Nu syftar jag inte på idol-agnes utan fatboy slim. kåren var skoj ikväll. och festen innan också. guiness blevn kvar i väskan. haha. den är så härligt skummig. älskar skum! vad älskar jag mer? jo, sushi, sova, peter när han är go (eller allitid, fast inte när han har en konstig dialekt), mina vänner 8gud det låter rsom en "mina vänner bok" som man skrev i när man var litn) aja i alla fall,... ah jag orkar inte vara en härlig tjej med postitiv attitudl. jag ska sova. dra ett härligt borst så tänderna blir glada. snart är det sommar. åsunden, whatch ou7t, tenta id.ag, det gick okejbra. skönt att ha gjort. jag kom att tänka på emmaboda för längesen, när man var "ung" och crazy. varför blir man så tråkig i dessa dagar? tål att tänkas på. kaffe. puss. sagan om ringen. hela vägen hem har jag tänkt på,.

maslow hierarchy of needs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0