Toppendag.

Igår träffade jag godingarna Eva-Karin och Becky för en frukost på stan. Mackmakeriet, härliga grejer. Sen for vi till Grönahög och Ulricehamn, hämtade farfar Gotting, fikade hos Lovisas syster, kollade in skor, sen Lager 157 (dubbelt upp!), handlade på ICA Anders, gjorde en supergo' risotto. Vi började prata om filmer "som är så himla bra" och kom in på Dagboken, jag sökte dig och fann mitt hjärta eller the Notebook. Till slut bestämde vi oss för att vi var tvungna att se den, även om vi visste hur det skulle sluta... 

Under 118 minuter satt vi i soffan och snörvlade och grät. Den är sjukt vacker och sorglig. Åh. Rachel McAdams är sådär snygg att man sitter och är förundrad igenom hela filmen. Men det går verkligen inte att låta bli att lipa. Vilken kärlekshistoria. Ah, jag får gåshud bara jag tänker på den. När vi ändå var in the mood, kollade vi på sista avsnittet av Vänner. Åh, så bra.

En härlig dag och afton!

image71


Kommentarer
Postat av: Jörgen

STOCKHOLM leder omröstningen på TheGuide om vilken som är SVERIGES FINASTE STAD!
Ska det vara så? Ge Din röst varje dag på sidan, och be dina kompisar göra samma sak...

2007-05-31 @ 12:30:38
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: alex

så roligt att läsa din blogg. Den historien om fyllan sedan 16.00 var skön. Men jeeeesus vad kul det är att prata med dig i telefon. Min telefonräkning talar emot mig dock.
Kram kompis!!!

2007-05-31 @ 17:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0