Tamborito i Panama.

Är helt förundrad över hur städat det är i min omgivning. Kan inte hitta ett enda dammråtta i hela lägenheten.
Nu har släkten precis åkt. Har fått massa blommor. Åhja, man tackar. Vi har fikat en massa. Smörgåsar, kaffe, masariner (I know, jag är 40+, men jag vet vad tanterna vill ha...!), kladdkaka, skorpor och jaa, nu sitter jag här och jäser. Det roligaste var när pappa utbrast: (64 år gammal. Oj, det är ju mööö!) "den här kakan var ju asgod!" Kan han såna ord? Han hänger med för mycket ungdomar i Torslanda, det är min åsikt. (Förresten, låter jag åldersbesatt? Det är jag nog.)

Snart ska jag åka hem till Ulricehamn. För, imorgon är det studenternas dag - Lukas tar studenten! Och det ska firas! Wihoooo!


(Sjukt att det är två år sedan man upplevde det.) Nu är det verkligen dags att bli vuxen.

-Grow up.
- Yeah, yeah, whatever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0