Redo.

Min kalender är helt tom för hela veckan, förutom på lördag då det står "Antony & the Johnsons spelar i Rättvik, buhuuu". Och jag är inte där!

Måste planera. Nu. Okej, det är kanske nu som jag borde passa på att träna varje dag. Gå på alla pass. Köpa en ny bikini borde också göras. Skriva en affärsplan. Så himla sugen på att simma! Hm, jag åker nog till simhallen idag. Har ju verkligen inget för mig. Det känns helt ovant; att inte ha några planer.


Dreams Of Spring Bikini large viewMonsoon Sunset Swimsuit large view



Denna bikinin är ju jättesöt, men något dyr...Det finns så många roliga baddräkter nuförtiden, med roliga skärningar, frågan är om det är praktiskt att simma i? Men så snygg!

Kommentarer
Postat av: camilla

åååh vilken fin bikini!
jag blir alldeles kär.
skall vi dela på summan så kanske vi har råd att köpa en ihop?

2007-05-29 @ 14:04:06
URL: http://cammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0