Promoting.

"The power. Feels good." 

Jag har dessa ord på hjärnan de senaste dagarna. Det är ju Spiderman 3! Trailern. (Obs, hör inte ihop med att jag känner att jag har mer makt nuförtiden...)

Pjuh, kom precis från skolan. Eller rättare sagt en källare i skolan där vi har jobbat sen klockan sju och gjort iordning "goodie-bags". 1000 stycken (jäkligt många...) Min uppgift var att droppa ner en drinkpinne från Make Up Store (assnygga!). Men jag är ledsen och meddela att de räckte inte till de 100 sista påsarna. Varje bag innehåller ungefär 7 olika produkter - Veckorevyn, chokladrussin,  binda, handcreme m.m. (inte så roligt för de manliga besökarna, men äh). Nu är det snart lördag! Stod på Ing idag och försökte sälja biljetter till alla ingenjörer. Men, ah, de är svårflörtade! En del vågar inte ens ta godis...
"Hallå där, känner du till Spring Inspiration?" (Smile!)
"Ööööh... neeej..." Person går fort förbi med en skrämd och stressad blick.
"Får det lov att vara en godis?"
"...."

Jag är inte farlig! Och nej, jag drar inte alla över en kant. Vissa är jättetrevliga och stannar och lyssnar på all vår info. En bra biljettförsäljningsdag har det varit ändå.

Igår var jag hemmahemma på en snabbvisit. ICA-möte. Nu har jag mitt sommarschema! Och där försvann förhoppningarna om att ha lite sommarlov. Jobb. Typ. Hela. Tiden. Men det blir gött ändå. Sen körde den nyblivna körkortstagaren Malin (med Anna som medpassagerare) mig och Cammen till Åsgårdsvägen. Där väntade go tårta och vin. Härlig kväll!
 
Och Eva-Karin är hemma! Helt galet! Och jag ska träffa henne in real på fredag! Det blir kanonskoj!

!!!

Jag har tänkt att mitt företag ska heta V!

(Utropstecken är ju härliga grejer)

Ey, sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0