"Killar, kolla det här."

En linje mellan vinterhud och sommarhy. Yes, yes, yes! Det blir otroligt varmt och skönt på balkongen mellan klockan 8 - 13. Ett lugn i själen. Feels good. Lyssnar till och med på Norah Jones.

Igår köpte jag och P den underbara glassen - Ben&Jerry. Ah, lugnt en av godaste som finns! Centrum bjöd alla i Spring-gruppen igårkväll, men jag pallade inte att gå ut, så jag och Peter gjorde en asgo' middag istället och kollade på en film som gick på kanal 5. Old School. Som var ganska meningslös och rolig då och då. Will Ferrell, det är något med honom som jag inte gillar, men bröderna Wilson är alltid härliga. Meredith (huvudpersonen - doctor Grey) från Grey's Anatomy var med också! Såg reprisen idag. Denna serie är sjukt bra.
 
Läste Café innan. (Faktiskt en helt okej tidning, även om den är för män). På sista sidan längst upp i hörnet står det såhär: Berömda sista ord: "Killar, kolla på det här!" Todd Poller (1956-2001) försöker roa sina fiskepolare i Bixby, Missouri, genom att svälja en levande abborre - och kvävdes.

Tragedi! Men ack, så himla korkat.




(Fortfarande lite besviken över att jag inte kom iväg på Popadelica-festivalen. Undra om Slagsmålsklubben gjorde en härlig spelning...? Men sommaren kommer att erbjuda många härliga konserter, I hope.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0