7 dagar i veckan.

På fronten intet nytt. Det är söndag idag alltså, det här med tisdag som är röd, no no. Den speciella söndagskänslan infinner sig. Om jag skulle rangordna veckodagarna i favoritdagar, då skulle det nog bli såhär:

Lördag, torsdag, fredag, onsdag, söndag, måndag och sist tisdag

Det är något med tisdagar som gör att de känns hopplösa. Fast iofs, dagen som har gått har varit helt okej. Men som sagt, det är ju söndag. 
 
Torsdagar framför fredagar, det är sant, i de flesta fallen (de 52 fallen per år, hehe), för då har man hela helgen framför sig och förväntningarna är höga. Nästan en pirr-dag.

Det verkar inte som om det blir något Popadelica för mig på lördag. Får fixa med mini-spring-inspiration-show på A6 istället. (Och skriva en tenta. Just det. Nu jäklar, jag är på topp! Det kommer att gå bra. Tjoho! Öh... ) Åh, jag vill ju se Shout Out Louds; blir lycklig av ren och härlig pop.


 

För ett tag sedan kände jag att det var dags att börja samla på något. Det blev Pez-figurer. Än så länge har jag... 7. Inte så stor samling, men det kommer med tiden. Erkänn att de är goa och härliga att se på.



Denna samling vore ju underbar att äga. (Sorry, jag måste bara: "Luke, I am your father").

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0