Totalhyra.

Jag dyrkar solen. Hon måste vara det bästa tinget som finns. Våren, välkommen!

Var hemmahemma igår och i förrgår. Kändes konstigt, för rummet är så tomt och med lite andra grejer som m&f ställt in.  Typ en vuxen kontorsmatta. Jag bara väntar på att den totala omvandlingen till ett "allmänt rum".

Har fått ett extrajobb! (Anledningen till att jag var hemma). Det känns skönt. Excel.

Jag och mor tog en hurtig promenad och gissa vad vi fann? En tussilago! Ja ja ja! Fick lite panik på Ulricehamn. Orkar jag vara där hela sommaren? Eller det är nog inte staden i sig, utan ICA. Egentligen vill jag bara vara ledig och resa runt, men vem betalar notan för det? Ja, jag tar tacksamt emot allmosor. Men Bake Off, jag sviker dig inte. Det blir jag, Tor, Oden och Balder i sommar. 2 för 30:-. Ojuh.

Träffade Cammen & Malin igår också. Det händer alldeles för sällan. Vi spanade in en sjukt rolig video på youtube. Legolas "sjunger" they taking the hobbits to Isengard. Härlig danslåt konstaterade vi. Såg den kanske för många ggr dock.

Idag har vi stoppat folk på stan för att fråga om deras chokladvanor. Och åt på McDonald's. Konstaterat = inte gott, inte billigt och överskattat.

Kommentarer
Postat av: camilla

men hey! vart tog videon vägen? =)
tack för igår med du. det var trevligt!
frisören var helt okej. hon kändes lite nervös. har dock upptäckt att det är lite olika långt när man tar håret bakom öronen. får se vad jag gör åt saken.

mer choklad åt folket.
jag äter ju ett ½ kg i veckan. haha!

2007-03-13 @ 19:55:48
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: camilla

förresten.

tänk på att du kommer ha alla oss godingar på ica i sommar. det är väl underbart?!
sedan lovar jag att komma med godsaker till dig,. tröttna inte. =)

2007-03-13 @ 19:57:21
URL: http://cammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0