Oh boy, George is back in fashion.

Ey, left eye

Väldigt händelserik dag, må jag säga. Även om ja, det kanske inte har hänt så mycket. Men jag känner mig på ett uppiggande humör! Kan tänka mig att göra en massa aktiviteter ikväll. Eller mer "ta tag" i saker. Lagade en underbar maträtt precis. Väldigt få ingredienser, men ändå. Mina favoritvaror - ris, tomat, stekt ägg + soya. Soya i mitt hjärta.

Nej, jag tror att jag ska dammsuga nu. Får besök imorgon - mor & far åker till storstan. Vi ska äta ute (asgött, slipper göra lunchlåda) och så ska pappa fixa min säng. Benen är inte stabila. Böcker är för närvarande ben. Så det bör nog vara lite städat här. Sen så älskar jag min dammsugare. (Ja, jag blir lycklig av prylar). Den ser ut som en liten sportbil.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0