Nedräkning.

Smaksinnet suktar, sjukt sugen - sushi!

Får äta knäckebröd med mjukost istället. För övrigt måste mjukost vara ett av de bästa påläggen. Två i ett. Och så himla gott. Bredbar smältost med varmrökt skinka.

Okej, från och med igårkväll började pluggandet på allvar! Nu så, nu blir det hårda veckor. Laddad. Ho ho ho. Jag har en plan - eftersom man bara sitter stilla och läser ska jag passa på att ha en fastevecka. Börjar med det på söndag. Har köpt ett paket för 5 dagar som innehåller en massa vitamindrycker, te och buljong. Yeah! En nystart, wohej!

Förmodligen blir det mycket jobbigt. Magen kommer att vara arg. Jag kommer att vara irriterad och hungrig.

Men lite spännande ändå.

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj oj oj, jag önskar dig sannerligen lycka till! Eller snarare; hur går det?!!?

2007-03-20 @ 13:40:31
URL: http://glappkontakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0