Konkurs.

Wihoo, har fått ett nytt nummer av ELLE Interiör! Hittat massa fina grejer. Men what to do? Cannot buy. Special price for you, my lady. Not.

Jag jobbar inget bra framför datorn. Det är så många fällor! (Typ detta jag gör nu - skriver nonsens istället för att plugga.)

Seriöst deprimerad av detta väder. Åh, det hade inte suttit fel med en resa till solen. Apropå resor; Flyme har gått i konkurs! Helt galet. Så nära att boka biljetter för några veckor sen. Det var nog ödet. Att inte göra det alltså.

Trött på Jönköping. Speciellt på Juneporten. Vilket döställe. Trött på mig själv för att jag är minustecknet personifierad. Nej, om det inte blir en bättring snart så åker jag till Rio de Janiero och lär mig att röra på höfterna som de gör.

Å, vilket sug att lyssna på Håkan Hellström.

Positivt: armarna är lite starkare.


I förra veckan hade jag två besök! Först hälsade Anna på ett par dagar. Vi gjorde en underbar middag som innehöll kyckling, cous cous, sås och vitlöksbaguetter. Samt vin på en måndag! Lyxigt värre. Sen på torsdagen kom Maria flygandes. Vi tillverkade sushi. Prima. Tack mina kvinnor för besöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0