Kom att tänka på.

Hallo!
Silverfisken - den mest kände bloggaren, ungefär. Så himla konstig grej - jag brukar läsa hans blogg. För ett tag sen, ja ganska längesen blev han intervjuad på Morgonpasset på P3. Hur tidigt som helst på morgonen. Men jag ville höra det, så jag ställde alarmet. Spännande att höra hur han snackar! Rolig/intressant blogg ju. Man visste inte när intervjun skulle komma - mellan 6:00 - 9:00. Jag var vaken en stund. Sov, vaknade. Sen fattade jag aldrig om jag hade hört något. För jag drömde att vi åkte rutschbana, massa läskiga fiskar och andra kräldjur i vattnet som skulle tillagas. Det var typ en klassresa. Slutsats: jag kan nästan inte läsa hans blogg längre, för jag blir bara påmind om läskiga djur. Och så fattar jag inte hans röst! Varför ha en intervju i ottan?

Åh, digestivekex är ljuvligt! Dock inte blandat med tuggummi. Blär! Upptäckte kombinationen precis.

Hur gör man en bra Power Point-presentation? Den känns halvklar. Så måste den skickas in senast 22:00 ikväll! Huh huh. Ska man göra animeringar? Flygande pilar osv? Eller känns det högstadieaktigt?

Jag sa ett ord idag som helt är förträngt: Stud.
Stud!
Väcks några minnen?
Stud= en som pluggar asmycket, eller bara blir kallad för det för att folk tycker den är för duktig.
Jag är inte ett stud. Ett sto kanske. Eller typ en mulåsna. Varför är alltid mulåsnor mobbade?

Haha.

Kommentarer
Postat av: anna

jag sa också det idag, för första gången på många många år, haha. konstigt

2007-03-05 @ 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0