Kevin Costner.

Glömde berätta; såg äntligen "the Guardian" igår. Har varit besatt av den filmen av någon mycket underlig anledning. Det kan vara Kevin Costner. Det kan vara att det handlar om vatten. Eller att jag inte kom på låten som gick till trailern. Det problemet är löst sen länge. Snow Patrol - Run. Jag har drömt om den här filmen, handlingen och att jag är med. Så igår var det dags! Och den var... bra. Men inte underbar på något sätt. Och slutet ska vi inte ens snacka om, vad var det, liksom? Men sevärd trots allt. Så, nu kan jag släppa den besattheten. Jag är en hejare på att bli besatt av saker. (bli inte rädd, jag kan hantera det.)

Men det sjukaste var att låten var aldrig med i filmen. Inte ens i extramaterialet! Kevin Costner, jaa, han är gooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0