Grey's Anatomy.

Åh, Grey's Anatomy. Det är ju så sorgligt. Jag blir extremt blödig.

Dagens lycka: armar och ansikte har fått en svag röd (brun, snälla!) färg. Har kämpat hårt. Satt ute på balkongen i många timmar och läste. Tur att inte min käre far är här.  "Mikaela, idag har du fått sol". Varje vår, varje sommar, varje dag då jag har kämpat med bränna. (Oj, jag låter helt besatt av att bli brun) Hm, det är jag nog. Mest på grund av anledningen att jag aldrig har blivit så härligt brun som, hm, Jessica Alba. Varför drabbas vissa av fenomenet rödhet? Brun-utan-sol. Funkar ju sådär. Kläderna blir lagom förstörda.

Okej, från ytlighet till klokhet.

Jag är klok. Intalar jag mig idag. Men mer och mer inser jag att "nej, det här är för svårt för mig". Macro - what? Läser och läser, men inget fastnar. Aooo! Har sjukt ont i huvudet. Febrig. Inte bli sjuk NU.

Sängen ser oerhört lockande ut. Wie viel ist das Uhr? Die oder der? (Tyskan, vad hände med den? Åberg, kom och uppdatera. Eller nej. Skrämmande.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0