Dagens soppa.

Justin Timberlake är ju sjukt bra! Min energikick infann sig nog idag ändå alltså. Var på gymmet för en stund sen och nu Justin. Ja, han är ju inte här, men ändå. Är helt sugen på att göra en seriös middag, trerätters med franska namn och ingredienser som man bara hittar med Jamie Olivers hjälp på en engelsk marknad. Det kan ju bero på att jag inte får äta, som gör att jag vill laga mat. För det vill jag aldrig annars. (Det kan även bero på att jag vill göra allt förutom att plugga just nu.) Man saknar sånt som man inte har, och man saknar allt som man inte har kvar, som Lars W sjunger fint. Så sant. Fast imorgon får jag börja äta igen. Kul! För övrigt syftar nog inte Lasse på mat.

Faktiskt kul. Tänk en god smörgås.




Yeaj, en lördagkväll med diverse papper. Enjoy, Miccha!

Tur att barbapapa är här och är glad.

Efter tentorna, då ska jag göra en trerätters. Upp till bevis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0