Ah.

Hej igen,
aauu skäms lite för senast. Nu är jag inte butter längre. Tack vara Haddaway! Satte på What is love och gjorde en riktigt löjlig dans här i lägenheten. Det funkade!

"Baby, don't hurt me, don't hurt me, no more.... do do do do do do...."  90-talet svänger, säger bara det.

Lyssnade även på ett ashärligt meddelande som kommit till röstbrevlådan. Hahaha!

the Beatles får vara mitt bakgrundsljud till böckerna idag. Jag är nervös inför tisdag faktiskt. Åh, måtte det gå bra.

Förresten så har jag kommit på det ultimata drömboendet. Men den beskrivningen kommer vid ett annat tillfälle.

Nu ska jag beställa Arcade Fire - Neon Bible. Sen tillbaka till soffan som är min bästa vän denna helg. (Tror han. Egentligen är han på tok för liten, jag vill kunna ligga rakt och läsa... men men, han ställer upp i alla fall.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0