Serier.

Godmorgon alla hurtiga (jag önskar att jag var det, men min kropp vill bara sova). Okej, nu är klockan bra tid, men inte när jag fick gå upp...
Tillbaka i skolan. Back in business skulle man ju också kunna uttrycka det om man vill vara internationell (jäklar, vad jag är en 30-årig man med för mycket eu de cologne och strykt skjorta). Vi har en föreläsning kl 10. Sen blir det plugg för hela slanten. Eller halva? Andra halvan går åt till att flytta. För det ska jag göra i övermorgon! Jag är ivrig och förväntansfull (kanske lite hurtig, trots allt?). Däremot ser jag inte framemot tentorna med samma ivrighet. Men ack, så skönt att få det gjort.

En tråkig sak som hände för mig i helgen. Det är ju totalt löjligt, men jag har inte kunnat släppa det. Jag har följt en barnserie (!) som heter "Jesus & Josefine" på mornarna. Okej, den är dansk och dubbad till svenska. Och nej, den är egentligen inte såå bra, men lite härlig och perfekt till frukosten. 24 avsnitt. Jag gick upp i rätt tid i lördags bara för att kolla på det kl 10, men då var det något alpint VM - EM  jaa nevermind. Så då tänkte jag "aha, jullovsmorgon går bara på veckodagarna". Såg framemot det igårmorse, men då visade sig att det hade gått på lördag ändå, en halvtimme senare! Vilken total besvikelse.

Jag lyckas alltid missa sista avsnittet på en serie! Här kommer flera minnesvärda exempel:
"Mirror mirror" (också en barnserie, men då var jag faktiskt fortfarande ett, och följde det stenhårt, men lyckades missa sista).
"Sunset Beach" (alla har ju sett denna evighetsserie, även jag. 17:10 varje dag. Men jag missade sista!)

Inte hela världen jag vet... men lite.

Kommentarer
Postat av: mallan!

Psst., jag vet hur sunset beach slutade... ring om du vill veta mer!

2007-01-11 @ 21:10:35
URL: http://nasigoreng.blogg.se
Postat av: kotten

hallooooo
klockan ar 8 pa morron o jag har precis kommit hem fran en helkvall pa stranden med en box goon. jag alskar livet hoppas du gor det med. frulle nu innan sang! mums. gratis internet pa hostel ar harl;igt, snadra halsar i pyamasbyxor. ta hand om dig och alla de vara! alskar er!

2007-01-13 @ 22:00:07
Postat av: Sandra

Hallu!!! haha Mirror Mirror...det var tider det!har for mig att laten i borjan var valdigt bra..hmm!? ananrs lever livet har.Lycka till med lagneheten, ajg komemr hem mi maj och godkanner den hehe! Kramar

2007-01-15 @ 08:52:49
URL: http://lungan.blogg.se
Postat av: camilla

mikaela!
jag saknar ditt bloggande.
och vart tog de där listorna som du skulle göra vägen?
flytta och plugga inte så mycket. blogga!

2007-01-23 @ 13:04:07
URL: http://cammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0