Stroganoff.

Datorn kommer på måndag, wihoo!

Är kvar i skolan för att mejla till eventuella sponsorer. Jag är ju med i cateringgruppen för modevisningen Spring Inspiration som skolan anordnar. Karamellkungen ger oss 70 kg godis. Det är ju hur mycket godis som helst! Kanonbra. Vad tror ni, ulricehamnare, kan Wernerson Ost tänka sig att ställa upp, eller är de för snåla? Vi ska ordna mingelmat och mat till alla som jobbar med showen. Kul! Jag räknar med att alla som jag känner (du, just du, ja!) kommer och tittar den 5 maj. Det är världens fest efter också. Jag återkommer med mer reklam.

Imorgon far vi till storstan Göteborg för att komma på "tjejträff" hos Anna. Detta är unikt. Vi hänger aldrig endast tjejerna, utan männen är ju alltid med. Det ska bli mycket spännande, haha. Äntligen kan vi snacka smink i timmar...! Öh,...ja.

Vilket piss-tuggummi, tappar smaken efter en hundradels sekund. Köp inte extra melon flavoured.

Jag saknar en goding också, vilket är drygt, eftersom vi ses först om en vecka. En vecka kan gå snabbt, eller extremt långsamt. Jag tänker inte vidareutveckla vecko-tider. You know how it is. Yeah.

Nej, nu får Beatrice komma här, så att vi kan skicka iväg mejlen. Jag vill gå hem och... hm, kan tänka mig mycket: äta lunch, baka, kolla på film, plugga (nej, allt utom det!) etc. Sen ikväll är det bio-time! The Departed är bokad.

Göttans, helg!
Göttans, CSN har hört min bön!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjabbo! gissa vem som bloggat...?!?!?!??!?!?!? efter ditt subtila hot kände jag mig tvungen..men vi ses imorrn! var filmen bra? o du, en vecka går fort, även fast man inte tror det. men vi seees!

2007-02-02 @ 19:03:36
Postat av: ekot

hallloooooo
hade vart skoj att va med pa unika kvinnokvallen. sug att det ar den femte hade garna kommit! kommer ju sa snart efter det. typiskt.
vi hors baby!
pussokram!

2007-02-06 @ 23:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0