Lördag.

Oj, vilken dag!
Det började med tenta klockan 9. Den behöver vi inte prata mer om... Efter det hade jag bestämt mig för ett besök hos en hårsalong. Det är så kort! Och blont? Brunt? Grått? Ah, har inte vant mig. Frisören höll dock med om att "ja, det skiftar lite i grönt". Jag minns inte om det var såhär kort innan i augusti, men hjälp, en tofs, tack...! Jaja, väx på. Sen träffade jag Helena&Jerry (Ben&Jerry, tänk om det hade varit de, då hade jag haft frysen fylld med god glass nu) men jag kan garantera att H&J är roligare att hänga med. Vi gick till Kaffebönan. De hade också varit och klippt sig - så vi satt där helt stylade av hårprodukter. Men jag var inte redo att lämna stan än. Köpte tre svarta (vårigt och allt) tröjor på Hennes - t-shirt, linne och klänning(?). Ett halsband på Indiska som var härligt. Och... två par festliga skor på Wedins. Helt galet. Jag förstår inte vad som hände. Men heter det inte Shop til you drop...?  Men det var världens rea på dem! Så VISA:t kände det knappt. Jag köper skor alldeles för sällan. Skor är ju underbart.

Ska iväg på en inflyttningsfest snart. Kul! Försöka styla håret. Förlåt att jag tjatar, men det känns skumt med kortheten.

Kommentarer
Postat av: butta

har du nån bild på kortheten? vore kul att se, säker på att det passar dig ändå, fast jag har aldrig settt dig i kortare än till knna ungefär. Vilket påminner mig om att jag inte sett dig på vldigt länge. Hde gott och hoppas tentan gick bra.
Kram

2007-02-26 @ 23:01:39
Postat av: butta

har du nån bild på kortheten? vore kul att se, säker på att det passar dig ändå, fast jag har aldrig settt dig i kortare än till knna ungefär. Vilket påminner mig om att jag inte sett dig på vldigt länge. Hde gott och hoppas tentan gick bra.
Kram

2007-02-26 @ 23:04:22
Postat av: butta

har du nån bild på kortheten? vore kul att se, säker på att det passar dig ändå, fast jag har aldrig settt dig i kortare än till knna ungefär. Vilket påminner mig om att jag inte sett dig på vldigt länge. Hde gott och hoppas tentan gick bra.
Kram

2007-02-26 @ 23:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0