Koh Phangan.

"I will not die today!"

Vem säger det?

Ja, den frågan ställde jag mig i cirka ett år. Tills jag fick en uppenbarelse - det är Leonardo DiCaprio i "The Beach".

Kom och tänka på det, för TV3 visade trailer inför filmen, som de ska visa på fredag. Åh, vilken dragning jag har till den filmen!


Åh, vad sugen jag blev på att åka till Thailand. Till Koh Poh där vi kastar pil med thailändare som bara fnissar och vi introducerar Cardigans för restaurangens besökare. Neger och President, apor på taket, fula saronger. Det var tider det!

Kommentarer
Postat av: anna

vi åker tillbaka nästa vinter?

2007-02-15 @ 11:53:44
Postat av: camilla

hoh, jag sitter här och läser dina gamla inlägg.
du fick ju allt komma tillbaka till ditt koh poh. ting rai bay. det var kul att jag fick vara med på denna plats med. ingen pilkastning eller cardigans dock.

2008-02-12 @ 14:13:19
URL: http://cammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0