Jag pluggar för fullt. Eller?

Dagens två ljusglimtar:
-Ett nytt fadderföretag är funnet - en chokladaffär som ligger ungefär 50 meter från skolan. Ah, lite skillnad mot Laserkraft i farfaraway Bredaryd. Det är ett marknadsföringsprojekt som ska göras och vi har haft lite panik eftersom Laserkraft har meddelat att de inte hinner träffas oss eller hjälpa till. Detta kan bli skoj! (Sa jag verkligen det? Okej, vi kör på det.)

-Jag har skaffat Internet! Jag är alltså hemma nu. Det känns helt underbart. Nu kommer jag vara lite besatt av det ett tag, den lugnar nog ner sig snart, bli inte rädd om jag jämt är på msn nu. En nackdel dock - det går otroligt långsamt, det är ju alltid något som ska krångla när det gäller datorer, men det löser sig nog... Det ska ändå vara 10 Mbit/s.

Okej, det finns flera ljusstrimmor - Alla Hjärtans Dag är väl trevligt. ? Fast jag har inte märkt av något. Ett Jönköpingsföretag delade ut mängder med rosor på stan. Men jag fick ingen! Jag gick ändå förbi dem. Hur ska man tolka det? Ger de bara till dem som verkar behöva en? Min lägenhet behöver i vilket fall lite blommor. Jag kan inte hålla dem vid liv.
IKEA - besök ikväll. Uppdrag: kökslampa. En ny säsong av Top Model drar igång ikväll. Och jag har äntligen kunnat ladda ner Robyn feat. Kleerup - With Every Heartbeat - bästa låten just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0