Black & White Town.

Vilken misär att behöva sitta i skolan så fort jag vill komma åt Internet. Dagens I-landsproblem. Och helgen har susat iväg! En sammanfattning kommer här:

I fredagskväll var det modellcasting. (OBS OBS nytt datum, modevisningen blir den 11:e maj istället för 5:e!) Först stod jag lite i dörren för att släppa in, men hann kolla på tjejerna som gick. Det var många som kom. Imorgon är det en till uttagning. Sedan anlände P med bilen. Wihoo, ingen buss på hela helgen. Ett par aktiva dagar, måste jag påstå. Vi åkte ju till badhuset. Galet vad mycket folk det var! 75% av dem var under 10 år. Så föräldrar. Och lite par. Alltså, seriöst så får jag panik på par som sitter ihop i vattnet, hånglar i varenda hörn av bassängen. Är man inte där för att leka och simma? Oj, vad längesen det var som jag simmade i en 50-metersbassäng. Härligt ändå. Borde gå dit oftare och dra några längder. (Dra några längder frågetecken.) Efter badet for vi till stan och jag köpte en tavla, helt oväntat eftersom det var fotbollsskor som var det egentliga inköpet. ICA Maxi är ett bra ställe. Dit åkte vi. Jag har nämligen fått en kupong (som sagt, jag är en rabatt-lover) som säger att om du handlar för 500:-, betalar du för 400:-.  Deal! Men hur mycket kan man köpa för 500:-? undrade jag. Köpte så mycket "onödiga" saker bara för att vara säker på att komma över beloppet. Detta är inget som jag rekommenderar. "Laxbiffar, men vad spännande!" "Alltid bra med fryst persilja". VA? Ett bra inköp dock var ett manligt moppset i silver och svart. Slutsats: mitt kylskåp har aldrig varit så välfyllt som nu. När jag betalade frågan kassörskan om jag ville ha ett ICA-kort. (Märkte hon att här finns det potential till en storkund? Jag tackade ja.) Detta kan bara sluta illa...
Kvällens film blev "V for Vendetta". Betyg: 3

Igår gymmade vi och spelade bowling. Ey! Vad jag suger i bowling. Men det är roligt. Jerry var sjukt bra. Strike på strike på strike. Jag har ett träningsmål inför denna vår, men jag vet inte om jag vågar gå ut med det offentligt. Det är angående starka armar. Jag återkommer.



Kommentarer
Postat av: camilla

hur stark skall du bli?

2007-02-12 @ 18:43:50
URL: http://cammen.blogg.se
Postat av: mikaela

väldigt stark

2007-02-13 @ 14:13:03
URL: http://kompanjonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0