Åh, Antony.

Jag vill så otroligt mycket vara i Rättvik den 2 juni. För då kommer Antony & the Johnsons göra (en oförglömlig) konsert.

Planen var från början att jag och pappa skulle ta en tripp dit och i samma veva hälsa på farmor. Men nu ska han och mamma gå på en konsert i Stockholm den 7 juni. På... håll i er nu: Il Divo! Panik. Jag var redan innan emot Il Divo, men nu, nu stör jag mig på dem av hela mitt hjärta. Och pappa vill inte ens erkänna att han tycker om dem. "Men Mikaela, det är ju för mammas skull vi går på konserten." Hon är nämligen besatt! (vilket i sig jag ser som ett problem eftersom det är den enda musiken öronen blir drabbade av när man är hemma i huset.)

      
                    underbar musik vs. skit

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heey!! din blogg ar sa rolig att lasa ska du veta:) och tack igen for smset, det gjorde mig verkligen glad!! hehe du det finns typ 12 delar i Landet for langesedan....12..hur mycket kan man komma pa om lillefot!? hehe Kramar till dig goding

2007-02-19 @ 06:17:35
URL: http://Lungan.blogg.se
Postat av: malin

men gullas vi kanske skulle fara dit ju! roadtrip.
min mamma bara äääälskar james blunt och sunset avenue.

2007-02-22 @ 21:50:35
URL: http://nasigoreng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0